SINÄ TULIT.

Tuhat kelloa sisälläin helisee,

sata tiukua riemua soittaa.

Mun sieluni siitä iloitsee,

että uusi päivä taas koittaa.

Uusi päivä, nytkö mä koen sen,

rakkauden, uuden ja ihmeellisen.

 

Oi kuinka mun syömein hakkaakaan,

silmät loistaa ja posket hohtaa..

Oi, kuinka mä häntä rakastankaan,

ehkä huomenna tiemme jo kohtaa.

Nopeaan kulu päivä ja pakene yö.

kohta minulle kohtalon hetki lyö.

 

Niin malttamaton minun syömeni on,

heti tahtoisi lähelles päästä.

On kaipuu syliisi mahdoton,

olet sulattanut minut jäästä..

Niin verkaan kuluvat tunnit vain.

eivät viisarit liiku kellossain.

 

Yöllä uneksin häntä kaivaten,

hän kuuluu vain yksin mulle.

Näen kuinka hän minua halaten,

antaa tulisen suudelman suulle.

Siinä niin hyvä minun olla on,

enää koskaan en ole onneton.

 

Saapui aamu ja katsahdin tiellepäin,

juuri silloin armaani saapui.

Syliin juoksin ja siihen myöskin jäin,

suudelmaan hento varteni taipui

Kaikki hyvin on hän mua rakastaa,

ja onnemme kauan kestää saa.