Viime yönä olin keisari maan
mulla otteet yksinvaltiaan
joka oli minua vastaan
sai raippoja ainoastaan.

Rikkaudet oli valtavat mulla
aamun aloitin kiukuttelulla
kun kansa vain laiskana makaa
mikä nyt elintasoni takaa.
-
Hallitukselle potkut mä annoin
itse kaikesta huolta jo kannoin
verojakin puolella nostin
velttoilun täysin kansalle kostin.
-
Vehkeijät tyrmään mä pistin
pahimmilta pään tarkoin listin
en mä armoa kellekkään suonut
järjestemän kun vankan oon luonut.
-
Sormea nostin, juoksivat naiset
laihat lihavat niin monenlaiset,
sulojaan mulle riemuiten antaa
puolet naisista lastani kantaa.
-
Valtakunnassa kaikki on hyvin
nöyryys täällä on mitä syvin
Kohta valloitan naapurimaan
orjia lisää itsellein saan.
-
Silloin soitti jo herätyskello
ajatukset mun kummasti vello
Unessa olla saan mitä vaan
valveilla Jussi ainoastaan.