AAPUVA!
***
Valtakunnassa kaekki onnii mitä parraemmalla mallilla. Rahhoo löytyy rutkasti, että pittee jo laenaella toesillekkii. Me ollaanni ny korroella eläjjii. Korona tosin tappaa, vaen mitä me vanahosta!!!!!Voijaan omin luvin pistää jatkuva karnevaali hommeli pystyyn ja paskat välitettään riittääkö katetta tilillä.
***
Kyllä ne muut tulloot appuun. Seon pitkän pinon vierestä heleppo kerräellä lastuja. Tae perkule eihän me alennuta kerräämään. Vaajitaan että muut maksaa kaeken sen minkä Suomipoeka aetaa kaataa ja sitähän kaatuu kun Suomipoeka on asijalla.
***
On se rytinätä kun heitetään kaekki hellolleen ja pistetään juhulimisvaehe silimään. Sillä eijoo välijä mihin silimään. Pääasija että on valamista reikää niin ei tee kipijää.Masokistit onki sitte asija erikseen.Kaonis on kuolla ku eijoo nimetön surma!
***
Jaa tajusiko kukkaa mistä oli kysymys. Tae eipä seo mun huoli. Sehän on nykyvään parasta taetetta jos sitä ei ymmärrä mitä toenen tarkottaa. Näetä mun höpinöetä ei taijja tajuta ees se kolomaskaa mies joka tuli talloon ja koputti kolmasti! Vaetelijsss nelejäs mies oli vaiti.
****
Seon hienuva ettijä tarkotuksija ja merkityksijä esimerkiksi noessa nykyrunnoessa. On oma taeteenlajisa kertuva mitä runossa tae vaekkapa taolussa näkkee. Voe että seon hienuva moninaesin hienoen sivistyssannoen kertuva muille hienoelle kuinka MINÄ tajuan taetetta ja kuinka Minä olen porukasta viisaen ja kuinka Minä olen asijantuntija.
****
No, ommaa läijää jokanen kehhuu, vaekka seon selevää ripulipáskaa. Taeteilija joka on summamutikassa roeskinu niitä maaleja jollekki lakanalle on hämmästyksissään kuinka suuri taiteilija tässä ollaan. Lieneekö se tuo nykytaete hanurista