...on taas lepopäevä. Voe suakeli mistähän tässä meikäläenennii leppää? Ei oo pahemmin rasituksija ollunna joessa oesi levontarpeita kertynnä!

Vae likkö se lepopäevä tarkotettu immeisijä varten. Vanahat äijäthän eijoo immeisijä! Tarpeetonta porukkata jotka on immeisten haettona ätimsemässä ja tillaa viemässä.

Meinasipa ryypätä sivuraeteelle. Oeski konijakkija ryypätä niin päevä näöttäsi palijo paremmalta. Nyt vaen kokovartalovitutus hyökkevvää kimppuun ja näökkii jokapuolelta.

Mikäkö syy? Saakeli kun Loton jättipotti meni sitteki sivu. Ja kun minä olin melekeen varma. Oottakkeehan kun selitän: Kuten tiijättä seoli taasen tuonnottaen jättipotti. Milijoonija oli tarijolla niinnii heleposti kun 7 ristijä näppäöttee kolunkiin.

Olin niin varmanpäälle, että sehän sattuupi kun yhenrivin nakkaa noen puolhuolimattomasti. No, minähän tejin sen rivin. Sittä kuitennii alako eppäelys jurnuttoo tuolla takaraevossa. Suakeli minä aetasin sen oekijan rinin joka puolelta. Sivejä tuli siis 9. Panin rivin menemään ja koskaa en oo ollu niin varma ku sillon.

Arvonta män. En kahtonu, olin varma voetto on kotona. Milijonäärinä kattoen töllöstä elokuvvaa. . Sitte aattelin varmistaa että onhan voetto varma, sillä pikkunen eppäelys kaevo mieltä.

Perkele. Se livahti pijättelemättä kun huomasin kaeken menneen päen vittuva! Siinä ökyrivissä oli 2 oekijaa ja suojausrivveissä oli 0 -3. Ei palijo kehenommin voe mennä.

 Liehän tuo joku voettanu sen jättipotin, joka kaeken järijen mukkaan kuuluu mulle, Minullahan oli se OEKIJA rivi. arpovat vaen väärin. Jospa sitä seoraavaan jättipottiin vitutus pikkusen hellitäesi. Panis taas varman päälle. Köyhyys eijoo ilo vaekka naorattaaki! -O-23.4.2014