...että ollakko vaeko eikö olla. Olo on niinko entisellä likalla, että ottaako vaeko antaa. No, asija lienee nykyväänki sammaa mallija. Taetaa vaen se antopuoli olla paremmassa kurssissa.

Saakeli! Mitähän minä taas hörisen? Seon tuo hummeeti näen aamusta niin kohomeessa, ettei sieltä lähe kun pelekkää hölynpölyvä. Mitä pölyvähän se muuten lienee se HÖLYN? Mua ei semmoset pölyt oo vastaan tulleet. en tosin ole moesija sivvuuttanukkaa. Tae pirustakosennii tietää. Sehän entinen ukkoki käveli onnesa ohi. Lieneekö sekkaa tienny. No, jos tiesi ei älynny asijan tärkeöttä.

Näenä aekoena se moni kävelee onnesa ohi jos ei pistä lottokupnkija vetämmään.. Milijoonija on oekeenni rököllään. Nyttii ilalla arpovat oekijan huipun. Taes olla 29milliä. Siinä sitä onjo  mällätä. Taes mennä norskille`? Uutta jättipottija tas hieromaan.  Tietokonneet ovat taas sääjetty silleen, ettei sitä oekijaa lumeruva tuu taaskaa pitkään aikaan. . Sitte on taas entistä suurempi joukko onnenonkijoeta. Ja yhä suurempi sakki vettää vesiperän.

Eipä mulla tosin oo tievossa mikä perä lotossa on. . Enkä meinaa kokkeilla sitä nykkää. Mitä pirruva minä rahalla tekisin? Ei kyllä kieho yhtää.Vaen jolle milijoonat vetuvaa, niin siitä vaen lottaamaan ja onnija onkimaan kuiville. Naesimmeiselle se Onnin onkiminen onnistuu muissa mestoessa. Vaen mitä se minä huolehin kenenki Onneista.

Ei saatana. Tää mennee aivan ..tuiksi. Että pitänee ny lopettaa, ettei mahollinen lukija pitkästy. Kokkeillaan huommeaamulla paremmalla tuurilla. -O-6.3.2014.