Kovin vähän on siskot auttaneet
tätä tyttöä pulmissa näissä
toiset kyllä vaivoihin apua saa
vaikka vika ois sormenpäissä.

köyhä tyttö aina vain yksin jää
Masennus tässäko vielä yllättää?
-
Eilenillalla leipomaan yritin
meni leipomus täysin pieleen
joululimpputaikinaa viritin
ei tullut leivontaohje mieleen
Tosin limppuja leivoin kymmenen
jokainen oli likilaskuinen.
-
Kyllä alkaa minua suututtaa
kun ei mikään nyt onnistu mulla
Tänä iltana uudestaan yritän
miten onnistuu joulupulla
Tätä tyttöä viimeinkin auttakaa
pullaresepti mainio antakaa.
-
Joulu lähestyy pitkin harppauksin
eikä mitään ole valmista mulla.
Eipä taida köyhälle tytölle
Tänä jouluna JOULU tulla

joulutontun jos saisin satimeen
hänestä ilmanmuuta pukin teen.
-
Rakkaat siskot nyt minua auttakaa,
mitä oikein mä tehdä voisin.
Minkälaisen jouluaterian
yksinäiselle tyhjästä loisin.
Mulle viimeinkin neuvoja antakaa
paras JOULU tytölle kantakaa