AOTOKAOPPOJA (väliaikaista)

Tämä Volovoni vanaha ja ruosteinen

alakaa myötääsä temppuilemaan

sen vuoksi oon kovasti murheinen

vaehtaa joutasi parempaan

siinä renkaat on sipeliusmallista

niijen uusinta on hirmu kallista

Murheet mielestä saan - tottatosiaan

autokauppaan meen hortoelemaan.

 

Uusi Mersu oli hopijanhohtoenen

sitä jäen minä ihhaelemaan

Aotonmyyjä se on hyvätahtoenen

siltä tolokkuja neuvvoja saan.

- Elä jää kuuta taevaalta tuijottamaan

jäläkitauteja tuottaa se sulle vaan

tyyvy halavempaan - tottatosiaan

jos joku lintta sulle kattellaan?

 

Sepä lääke oli mun aotokuumeeseen

hilijaa poestuinkin Volovoni luo

olin sortunu ikävään huumeeseen

joka hohtua elämään tuo

Jälleen sipeliuksilla luistelen

sitä komijaa Mersua muistelen

jota tyytyn mä vaan - tottatosijaan

unelmissani ihhaelemaan.