LOTTOVOITTO.

 

Jos mä joskus hirmusuuren lottopotin saisin.

Mitenkä sen käyttäisin, sen kyllä hoksovaisin.

Ensimmäisen saturaisen panisin mä viinaan.

Vihamiehet saisi multa menolipun Kiinaan.

 

Sitten minä rakentaisin hirmu suuren talon

Yhteen torniin laittaisin, punaisen vilkkuvalon.

Että kaikki huomaisi,tuoss´ asuu ponssari.

Ja kansa kunnioittaen talon ohi kulkisi.

 

Ympäri talon laittaisin, mä muurin korkean.

Ja portinpieleen palkkaisin mä portinvartijan.

Ett´kaikki köyhät pysyisivät, poissa jaloista.

Ne eivät kyllä hyötyisi mun armopaloista.

 

Tietysti eokon entisen mä kierrätykseen vien.

näin poikamiehenä mä kuljen rikkaanmiehen tien.

Ja joka päivä silittäisin kaunokaisia.

Tietysti oisi talossa, nuoria naisia.

 

Juhlakäyttöön kalliin Rolssin aion hankkia.

Ja Mersulla mä ajaisin arkisin hupia.

Kaunis blondi vieressä, muut kateeliseks´ saa.

Kohtalo kun kaikille ei lahjojansa jaa.

 

On tämä ilta sellainen, ett´kaikki toteutuu.

Ja korviin asti varmasti levenee mulla suu.

En huommenna oo enää, köyhä enkä kipeä.

Nää suunnitelmat pitää , niistä en mä lipeä