JOULUTOIVEITA

 

En etsi Lattaa, Mossea,en kaepaa Volkaakaan,

vaan tahdon kamppeen paremman,rahalla minkä saa.

Sen Mersu suo, ja onnen tuo, se mielen nostaa Vehon luo,

Ei Lattaa, eikä  Volkaakaan, ne miehen masentaa.

 

Ois mahtavaa, jos Mersun saa, se mua kiinnostaa,

on siinä kyytit paremmat ja laatu innostaa.

Jos saisi sen,niin valitsen, mä Mersun tummanpunaisen

Ei Lattaa, eikä Volkaakaan, vaan kunnon auto vaan.

 

Kun löytäis Mersun kopsakan, tai ison Bemarin,

niin niillä varmaan  imakoni , ylös nostaisin.

Oisi minulle, äijälle köyhälle, tuo Mersu kaikkein mieluisin.

Ei Lattaa , eikä Volkaakaan, vaan tähtään  parempaan.

 

Mä lähten rikkaan sedän luo, hän rahat lahjoittaa.

Mä toivon että rahoilla nyt Manne-mallin saa.

Jos tiisseliin, mä päätyisin, ois veronmaksu kamalin.

Ei Lattaa, eikä Volkaakaan, ne mua puistattaa.

 

Jos bensa -Mersun ostaesi, oes laskut korkijat,

ählämit multa ryöstäisivät eurot muutamat.

Kai säästäisin, jos maltaisin, mä pitkän sentin tietenkin.

Ei Bemua , ei Mersua, mä tyytyn Ooppeliin.