IHAN LÄHELLÄ.

Tulen yöllä luoksesi kotkan siivin,
tai jos haluat, varpusena vain.
Hiljaa koputan sinun ikkunaasi,
oletko siellä enää valveilla lain,
Mutta koska voimat, on hallussa mulla,
läpi seinien ,ovien hyvin voin tulla.

Sinä uneksit , hymy on huulillasi,
nostan peittoa pujahdan viereesi sun.
Sinä nukut yhä , minä katson sua,
minä katson sua ja huumaannun.
Aivan hellästi sivelen tummaa tukkaa,
ja katselen sua kuin kauneinta kukkaa.

Sinun alaston naisenvartalo,
peiton alla kuumuutta hohtaa.
Minun käteni ihollas seikkailee,
monta ihanaa matkallaan kohtaa.
Rintasi pehmeat kumpareet ja lantiosi kaari.
vatsasi pehmeä ihanuus ja rakkauden saari

Avaat silmäsi hellyyttä katsessas nään
painaudut aivan tiukasti minuun
Minä puristan sua ja tunnen sen,
minä rakastunut olen sinuun
Mutta kotkan täytyy taas lentää pois,
voi kun luonasi ainiaan olla vois.