Mä olen tyttö Töysästä
ja teitä tervehdän
tipahtaa riimit löysästä
kun hiukan näpytän
Ettehän pane pahaksi
itseni jos esitän
pyöristyy vatsa mahaksi
dietit kun vesitän.

Oon iältäni reilusti
jo viisikymppinen
ja virtaa onkin pirusti
oon ilkikurinen
Blondi oon mä alkujaan
nyt nokimusta oon
ja järki kulkee latujaan
oi Luoja varjelkoon.

Sinkkuna mä elelen
sortunut tupakkaan
viiniäkin siemaisen
menen myös kapakkaan
mut naama mua suojelee
mä melkein neitsyt oon
ne miehet mua väistelee
oon jäänyt pimentoon.

Niin yksinäistä olla on
mun kerrostalossa
ovisilmä lyömätön
puuhassa jalossa
mä huomaan milloin
naapurini kotiin palajaa
koht´ arvaan silloin
hetekassa jouset narajaa.

Mies naapurini sinkku on
ei silti huomaa mua
tilanne on toivoton
tahtoisin antautua
seinään vaikka koputan
ei saavu silti luo
yhtaikaan hissiin osutan
ei silmäystäkään suo.

Minulle viimein kertokaa
mitä mä tekisin
sillä miehen saalistaa
tietysti tahtoisin
jos pimeässä nappaisin
mä kollin kainaloon
se elämäni veisikkö
viimeiseen ahdinkoon?