- Mistä seon tulossa. Ethän vaen naesista?

- Minä kierrän ne värkit kaokaa. Olin matkoella.

- Vae matkaeluhullutus se jo sinnuunki iski.

- Joo, olin oekein yökunnissa.

- Elä helekatti Rahankovoemalla hotellissa`Tuota en usko. Et kae sä tuhulata raaski.

- Ekkö nää ku mullon teltta tarakalla. Hyvin tarkeni.

- Missä sinä muka matkaelit? Teltaelu ei täötä matkaelutirektiivijä. Rahhaa sitä pittää panna liikenteeseen, mieluiten suurija seteleitä.

- Eläpä kortoele! Mistä mulla niitä suurija seteleitä, etes kolikoeta. Hyvä kun saa pensat...

- Tyyristähän se kuuleme on.Ei oo kokemusta. Lopsan kohilla se mullaki kouristaa.

- Telttaelu on halapaa. Limppu evvääksi ja erämaajärvenrantaan teltta pystyyn.

- Vae sehän sun mökki on järvenrannalla. Köyröttää siellä pahimpaan kaokokaepuuseen ja haestelee kanervannajuja.

- Vaen se avartuminen jää kokematta.   Ny on avara ja suvattevenenmieli,

- Joo, se ny on miten sen ottaa. Voehan tavotella vaekka kuuta taevaalta, vaen ilimanki pärijää.

- Vaen minun pittää lähtijä leppäeleen. Seon tuo teltassa nukkuminen yhtä helevettijä. Itikat jyrsii ja mättäät paena kylykijä

- Naotinnoesta pittää kärsijä! Paremmin muistaa matkaeleesa. Avarija unija

-O-.