> SIMMONEN
>
> Kuulkaahan kun teille kertoelen, aivan tarinan todellisen.
> Kun kohtasin naisen erikoisen, se oli vähän simmonen
> Hän hienosti haastaen puheli, se een sanoikin aina iiksi.
> Kun pussailin häntä iltaisin , niin kutkutti poskeaan viiksi.
>
> Hän olikin hienoa sorttia, hajusteita ja meikkejä  käytti.
> Oli laittanut tisseihin silikonia, juttu ainakin siltä näytti.
> Minihametta nahkaista käytteli, oli kengissä korkeat korot.
> Moni mies häntä mukaansa houkutti, mutta hän sanoi heille morot.
>
> Kului aika ja siinä tapailtiin, minä oritta jo valjastin talliin.
> Olin hommeliin paljon panostanut sitten valitsin hetken kalliin.
> Päätin kerrankin kokeilla onneani, olisikkohan tuo mimmonen.
> Vaan yritys päättyi  kuiskaukseen:-En minä olekaan simmonen.
>
> Kului jälleen aika ja  haaveilin yhä kiihkeistä lemmenöistä.
> Jatkuvasti hänestä haaveilin, ei tolkkua tullut töistä.
> Sitten kerran kesällä häntä puristelin tissi oli niin kimmonen.
> Johan taivaani auki räjähti hän kuiskas:- Olen mä simmonen.