- Jokos sinnoot käöny mökkeilemässä? sinnehän jokkaesella on hinku.

- Oon minä kahenki kaverin mökillä käöny viikonlopun. En minä niistä mittää muista. Ookko sinä ollu?

- En oo ollu, enkä mee. Saakeli keneki nurkkiin pyöriin.

- Kyllä se mennee kun kalija ja viina riittää. Kummanki kaverin eokot tosin ovat suuttuneet. Ei morijestuksen varraa. Mikä niillä lie perseeseen pistäny

- Miten se niin?

- Kaveri sano, että oesin muka puristellu niitä akkoja. Saatana joku raja seon mullaki. Kumpiki akka ku seinästä revästy!

- Aenahan sinnoot ollu perso akkaen perrään.

- Pelekkää panetteluva. Omasta akasta pääsin erroon, niin en kyllä sormella hipase. Joku roti!

- Mitenkäs ne kaverit?

- Meinaahan nuo vittuilla, mistä johtunee. Ite kuhtuvat kyllään.

-  Justiisa! Vae pitäsi se olla vieraallaki tolokku.

- Mullon niin hyvä viinapää, että muutama litra pirtua tunnu missää.

- Äskön kerrot että et muista?

- Sepä tuo tementija riepasee toesinaan tuon muistin.

- Joopa. Niin varmaanki. Otakko kalijat jos kustannan.

- Mikä jottei. Jano tässä jo onki. Nämä helteet koettelee. Onneksi tämä kalija on kylymaa..

- Miten sulla silimä alako kiiltää?

- Kato eikoo komija naenen tuolla nurkka pöyvässä.

- No jaa!  En minä tuota Loso-Mantaa niin kaoniina pijä.....

- Jaa Mantako se on. Vaen minun pittää lähtä porinoelle!

 

Niimpä! Viinahan kaunistaa naista, kuin naista, kun ottaa tarpeeksi  -O-