VM:n paniikki!

Toki onhan se kaikkijen tievossa, että veeämmä naista tahtoo.
Vaen kun naeset heti panniikin saa kun veeämmää kohti kahtoo.
No, ulukomuotoosa ei voe vaekuttaa, pakko hyväksyä rumaki naama.
Veeämmällä paremmasta toeveita on, nykynen apinalta laenaksi saama

Veeämmä pohti ja kapinoe:-Miksi luontoki on mua vastaan?
kaekki häntä kovasti kenkuttaa, vain minua kiristää aenovastaan.
Muille tukeja kauhiasti makselee ja naisetki varmasti hommaa.
Minä polonen yksin päevystän, tästä hommasta ei saa lommaa.

Veeäm pohti ja äkkijä hoksovaa, onhan hänellä ystävä pappi.
Heti kohta papille killaottaa, valittaa että kiehuupi sappi.
Pappi sannoo:- Kuulehan asijaa, tule kyllään veli hyvä!
Mulla uusi bisnes nyt kukoistaa, täällä sinulle onni on syvä.

Veeäm tietysti ensin estelee, siinä syyttelee kiireitänsa.
Mutta pappi kun vähän vihjaisee, kylään kutsuneen ystävänsä.
Joka venäläenen naenen on ja varmasti antavaenen.
Veeämmä hiukan estelee:-Kun pitäisi olla suomalainen.

Pappi sanoo:-Hinnoista sovitaan, tavara on tautivappaa.
Ei ainakaan kuppaa pahempaa, sehän nyt tuskin tappaa?
Tule kiireesti, on vähän tungosta, nopiat syö aina hittaan.
Minä itte oon saanu kyllikseni, täällä ehtoollisviinoja kittaan.

Veeämmä tappeli aekasa, luonto tikanpoekaa puuhun veti.
Ja sitte kun saapui pappilaan, niin hyppäsi satulaan heti.
Pappi tietysti muisti rahastaa, taksan runsaan etukätteen.
Tiesi veeämmän tarkkaan ennestään,tuon pikkuisen päivänsäteen

Veeämmällä hommat huipussaan, kun saapuupi virkavalta.
Kuin rasvattu salama singahtaa, venäläenen naenen alta.
Veeämmä maeneesa puhistaa, tappauksesta pappia syyttää.
Miten veeämmä kolohuista selevijjää, se meillä nähtäväksi jää.