Nimittäen tämä rakkine! Oon tuskaellu tuon liittymän kaa jos konneenki. Kaekenmoesta konstija oon kokkeillu ja meinasin jo ostaa uuven värkin. Mutta kun tämä vasta 10v vanaha niin mitä tuota vielä uutta ostaa.

Vika oli tuossa motteemissa. Oliko sitä Ukko kohellu väärin vaen muutenko lie tullu vanahuus. Toemi sammaan tyyliin ku itekki, offia ja onnija tyyliin.

Eilen sitte päätin ottaa vehettä sar.. eiku piuhosta kiini ja paeskasin sen motteemin mäkkeen. Hajin kigantista vereksen. Joutuhan siitä kärsimään 65 erkkijä, vaen sehan on halapaa jos rahalla selevijjää.

Sehän muuttu munassa ruoka kun asennin uuven härrävärkin toemittaan asijaa etteenpäen. Nyt onnii kaekki konstit käötössä. Tata kulukee putkessa ja ilimassa. Entiijä jos veissäki. Minä ku en taijjuu mittää tälle AThommalle.Erreöksen päälle saen kuitenki piuhat kohilleen. Nyt pellaa taas kohtuullista kävelyvaontija ja se riittää mulle.

Näen ollen eteenkipäen saatta kärsijä mun päästöestä. Viime aekoena ollu niukanlaesta.

Tällä kertaa hyvää pyhäpäevää. Formulaa ja muutamukavaa. -O-