-Tulleeko se kahaville!

- Tiijä, ei tuo haluta!

- Tule ny, tejin uutta pullaaki.

- Tiijä! Perusta nisusta.

- Tuu ny! Minä teen voeleipää, paan sillijä päälle.

- Tiijä, ei joo näläkä.

- Herra ihime, mikä sulla on?

- Mikä mulla? Raohallisena tässä istun.

- Vaen ku ei kelepaa mikkää.

- Heitä hösöttämästä. Kyllä elävä palavasa tuntee!

- Tuu ny kuitenki kahaville. Minä jo kaajon!

- Hmm...

- Niin se kiltti poeka. Äeti tekkee vielä toesen leivän. Ihan oot laehtunu.

- Helekutti, ekkö sinä saata olla holohuvamatta. Ottaa ohtaan!

- Voe voe, mikä sulla on? Ottaako taas rinnasta. Ota nitro!

- Päästä mulla ottaa. Jatkuva höösääminen. - kele kun kahaviki on ku tammankusta.

-  Voe, tuliko siitä luirua? Keitänkö uutta?

- Nisuki kun purukummija vätkyttäsi. Ei saatana opi ikkää mittää!

- Menehän leppäämään. Minä herätän sitte syömään!

- -kele, minä lhen kalijolle, tuta päkätystä jaksa...

- Elä isä juo montaa, sulla se eturaohanen alakaa vihottelleen.

- Töttöröö. ja  sillee. Takaraohasesta sulle annan pitkät.

- Tuuhan sitte syömään. Eläkä juo mahottomasti...

-**************

-O-