UNTO.

Liian varhain varmaankin mä onneani kiittelin
Untoa jo vierelleni vaeltamaan liittelin.
Mutta tänään haaveistani utuisista heräsin,
kun nääs joululahjuksista Untoa mä kiittelin.

Kovin sanoin Unto jälleen arkeen minut palautti,
melkein rikkalapiolla kalloon mua kalautti.
Ovikelloaan kun sydän pamppaillen mä soittelin,
hajuveden voimalla hurmata miestä koittelin.

Apeana kuuntelin kun Unto mulle sanoi sen,
kiusallinen häirikkö mä olen naaraspuolinen.
Ei koskaan Unto lahjoja aikonut mulle hankkia
naiselle joka mielestään, muistuttaa suurta tankkia.

Joku kai ne lahjukset on oven taakse kantanut
tämän kumman tilanteen on pulmakseni antanut
Kai täytyy olla sittenkin salainen Rasputiin
joka tarttuu haluaapi töysäntyttöön kiin.
Mut mistä tiedän osoitteen tai miehen tunnistan
verhoa suuren salaisuuden miten raotan?

Tosiaankin taidan alkaa salapoliisiksi
selvittää sen haluan ken antoi lahjuksiksi
silkkiliinan ihanan, sen kirkkaanpunaisen
suklaata suuren kotelon, sydämenmuotoisen.

Pitäisikkö ensin käyttää Tarot-kortteja,
raotella varoen salaisuusportteja.
Jos korteista mä saisin jonkilaista vinkkiä
ei tarvitseisi käyttää paljon muuta linkkiä.

Sormenjäljet tietetysti syyllisen paljastaa
ja kohta miehen oikean, voin käyttöön valjastaa.
Mut poliisien arkistossa on vain konnia,
ei taida taaskaan tytöllä nyt olla onnia!

Kovin vähän ohjeita oon siskot teiltä saanut
auttaisko jos kysäseisin miten tehdään raanut
onko teille tärkeintä se miten talous kulkee
todellisen elämän piirinne ulos sulkee.

Turhaa teille kertoa on rakkausmurheitansa
taitaa olla paras pysytellä omillansa.
Mikä siihen vaikuttaa kun toiset neuvon saavat
Töysäntytön nuoltava on yksin sydänhaavat