YKSITOTINEN

Olen mies minä yksitotinen,
ei vitsit mun suustani lennä.
Ei elämä saa mua nauramaan,
mukaan en ilonpitoon voi mennä.
Elämä on niin vakava erämaaretki,
täytyy tosissaan ottaa jokainen hetki.
-
Vaikka elän vain omaa elämääni,
se ei olekkaan muiden mieleen.
Mutta tahdon pitää omanpääni,
muuten asiat menee pieleen.
Elämä on niin vakava erämaaretki,
täytyy tosissaan ottaa jokainen hetki
-
Ei muille kuuluu miten elämäni käytän,
tiedän itse voinko nauraavai itkeä.
Jos totiselta joskus näytänkin,
synkkyyden tahdon kitkeä
Elämä on niin vakava erämaaretki,
täytyy tosissaan ottaa jokainen hetki.
-
Miksi toiset elää mun elämääni,
miks´en tietäni valita saa.
Miksi toiset sotkevat ympyröitäni,
valttikortejain muille en jaa.
Elämä on niin vakava erämaaretki,
täytyy tosissaan ottaa jokainen hetki.