Kuulkaa kaikki tahdon teille kertoa nyt sen
kuinka meni Roopen kanssa ilta eilinen
kai hetkiseksi malttanette tuoliin istahtaa
jos eilisillan tapahtumat teitä kiinnostaa.

Roope kännyyn kilautti ja sanoi mulle sen
että tahtoo rakastella mua pikkuisen
mä sellaisesta kieltäytyin kun olen siveä
ei tosin tytön sielu sentään ole kiveä.

Tietysti mulla hormoonit jo päälle napsahti
ja siveyslukko auki silloin oitis rapsahti
jo kuvittelin kaikenlaista lemmenleikkiä
ja kiireellä jo huuliin vedin vahvaa meikkiä

Mä hajustetta monenlaista pistin kainaloon
näin kohta kuumaan rakasteluun aivan valmis oon
Ovikellon pirinä ilmoitti kohta sen
että meille koittaa kohta aika rakkauden

Roope tuli sisälle ja katseen minuun loi
mä mietin kuinka tämä mahdollista olla voi
Hän kauniin kimpun ruusuja minulle lahjottaa
ja heti kuuman suudelman huulille moiskauttaa

Hän alkaa mua riisua, oon kohta alasti
ja ahneesti jo Roope kimppuhuni palasti
mä revin hänen vaatteitaan ja taivas varjelkoon
sen huomasin mä tukevasti naisen alla oon.

Mä kirkaisin ja kirosin en lesbo sentään oo
ja Roopelle jo karjaisin painukoon vitikkoon
Ei kaksi reikää vastakkain oo mikään täyttymys
vaan kunnon tappi pimpissä ja kova rynkytys.