SOUTELEMASSA

Koska Virsu hempeästi veti verhon eteen
saan kai kertoa venhon työnsin veteen
seilasin ja luovia koetin pitkin merta
mutta vastatuuli oli aina joka kerta.

Reittiä ei suotuisaa löytynyt vain mistään
mua alkoi seilaaminen kovasti jänistää
liian heikko purteni on ristiaallokossa
huomasinkin olin valtavassa ahdingossa.

Hätärakettian koetin ammuskella - turhaan
nääs kun Virsu luuli minun päätyvän murhaan
pyssyt pois multa otti, pisti pillit pussiin
eipä minun autanut kuin paneutua n.......n

Pelkkä painajainen, olikin  tuo uni
Virsuhan onkin kaunoinen kaivattuni
kuni lammas minä hänen perässä seuraan
en pelkää että minusta tekisi teuraan.

Mutta vihreät miehet ne ovat poissa
ne varmaan jossakin omassa koissa
Virsun kanssa yhdessä uinua saamme
pienen raketin hytin yhdessä jaamme.