JA VIELÄKIN SUUREMPAA????(HUUMORIA!!)

Täytyy myöntää, on tuo naapuri, oikein kertonut asian kalliin.
Kattokeehan kun meikän asiat, menivät hiukan huonoon malliin.
Enhän tienny että niin tarkasti, akka hääpäevän muistiin merkkaa
Ja kaekki muistot jo vanhentuneet, niin tarkkaan essiin perkkaa.

Sehän alako siitä kun akalla, on kaekki niin kamalan suurta.
Seki muistuttaa kirkkovenettä, tae isua punajuurta.
Siinä hetken saa ratsua kannustaa, ja ehtiä hetteen laetaa
Moni mies siinä varmaan uupusi, mutta tää poika jutut taetaa.

Oli hääyö parraellaan menossa, kun mä aijoen järvellä soutaa
Oli aevan tyyntä ja selekiää ja sammakkomies lupas poutaa.
Mikäs siinä mä venhoni tyrkkäsin, seilaaman järven tyyntä pintaa.
Nyt tiiän se pertteeni nostatti, souturetkelle pirusti hintaa.

Oli järvi niin laaja en huomannu, sumussa sen toesta laetaa.
Tae paremminki pensas varijosti, se tottuus olla taetaa.
Mutta kuitenkin venhoni upposi, kun yritin kalastella.
Minä märkänä ryömin rannalle,henki täötyy toki pelastella.

Sen jäläkeen en oo tohtinu, minä paattia vetteen panna
Enhän sentään pelastuspukua, minä aina muassain kanna
Enhän aavistanu että siitä on , jo peräti10-vuotta
Täytyy myötää ei akka iskeny, mua näkköön ihan suotta.

Onhan se kuitenkin mukavaa kun on maenio naapuri mulla.
Niin heleppo on vaekeella hetkellä, tänne ystävän luokse tulla.
Ja kun siitäki se on mukavaa, kun on naapuri tarpeeksi saannu,
niin olen mä niin kovin mielellään, sen emännän vieressä maannu.