- Vielä jokin aika sitten minua olisi harmittanut, että serkku päättää
avioitua noin vaatimattomin seremonioin, mutta nyt huomaan, että ehkäpä
hänellä on oikeus päättää juhlan puitteista tulevan miehensä kanssa. Jos
MINÄ...
- Olen toki nähnyt televisiosta amerikkalaisia hääjuhlia, mutta onhan
se Lily niinkin, että kaiken ei tarvitse olla suurta eikä kaikki suuri
ole aina kaikkein kauneintakaan, totesi Eero heidän laskeutuessaan
portaita alas kadulle.
- Niin, ja minä toivon pääseväni pian oman katon alle myös. Tämä
vuokra-asuminen ei sovi minulle yhtään.
- Pian sekin tapahtunee. Sitäkin kiitollisempi sitten osaat olla!

Marin poskilla kimmelsi ilon kyyneleitä vielä auton jo kääntyessä
kotitielle. Hän katsoi vierellään tyylikkäänä istuvaa aviomiestään.
Kuljettaja hidasti vauhtia. Mäellä komeili heidän upouusi kotinsa. Sen ikkunoista loisti lämmin valo. Ulkotulet loimusivat kutsuvasti leudossa syysillassa.
Paavo katsoi hellästi vaimoaan.
- Mari, vaikka nyt näkyykin enemmän kuu, tuolla näkyy meidän paikkamme auringossa. Meidän koti.