VP.& NAESET
>
> No kuulkeepas taas tuli asijjaa, kertua siitä tietysti pittää.
> Toki naesija meijjänni kylällä on, mutta revviiriä pittää kehittää
>  Siksi päätin kerran mielessäni, etelän naesta pittääpi saaja.
> Hetihän siitä rupesin tutkimaan, missä valikoema on laaja..
>
> Minä naapurillekki vihijasin, eiköhän tässä lähetä näöttään.
> Kuinka pohojosen mies, etelässä, suurennii reijän täöttää.
> Mutta eihän se Heino uskalla,kun sitä yhä se herkkyys vaevaa.
> Varottamatta se heti tulittaa, kun se asseesa essiin kaevaa.
>
> Eihän siinä muu mulla aottanut, yksin suunnistin etelää kohti.
> En siinä vaeheessä tienny vielä, mihin reissuni viimmeinki johti.
> Voe pojat jos ällyyttä olenkaan, tuon paremman tavaran päälle.
> Tavara on pantu nättiin pakettiin, ja tuoksuupi seksikkäälle.
>
> Minä ooppelin viimmein pyssäötän, missä naeset kaoniilta näöttää.
> Vesipoijjan ankaran rittiikin , ne jetsulleen aevan täöttää.
> Minä ympärilleni kattelen, näjen paekan jonka nimi on Katti.
> Sinne ensiksi aijjon kurkistaa,en jää seisomaan niin kuin tatti.
>
> Minä ravotan pikkusen ovvea, näjen sisällä kaksi naista.
> He pusut minulle moiskauttaa, tämähän onkin satumaista.
> Minulle nimensä korvaan kuiskuttaa, minä Korsi ja ...minä Paali
> Tytöt käyvät tosi kuumana. aivan sekuaa minulla kaali.
>
> Tytöt riisuvat vaatteet minulta pois, pelekät kalsarit paekalleen jättää.
> Minä jämynä siinä makkaelen , eihän mulla siinä mittää oo hättää.
> Korsi oekijaan kaenaloon pakkautuu, mulle pusun niin kuuman antaen.
> Paalia muut paekat kinnostaa, tutkii tilannetta  kaotta rantaen.
>
> Kiljaisu aivan kauhea kajahtaa, paali huutaa: tuo ei oo totta.
> Korsi kulta jos tuohon yhytään, siinä tulleeki meille savotta.
> Ei oo tuommosta nähty näellä main, kirkontorninki varmaan voettaa.
> Paali ei usko oikein silimiään, varmuuveksi vielä käjellä koettaa.
>
> Korsi vain yhä lähemmäs painautuu, mulle rakkautta korvaan kuiskii.
> Paali pelosta aevan hättääntyy, ja Korrelle kiihtyen tuiskii.
> Korsi- kulta lähetään täältä poes, tuota paekat ei meillä kestä.
> jos vielä lähemmäs painauvvut, mikkää ei vahinkua estä.
>
> Paali tarttuu kortta niskasta kiin, Korsi vp:tä korvasta purree.
> Ja paiskaa Korren kauas pois, korsi mennyttä onneaan surree.
> Korsi pukkee päälleen ja kaehoesan, vielä katseen puoleeni heittää .
> Sitte sulkeutuva ovi ijäksikö, minun silimistäni ne peittää.
>
> Minä tiiän yön yli yksistään, kun ootta omalla vuoteella maanneet.
> Kavuttaa se varmaan kovastikin, kun tietääpi mitä oesivat saanneet.
> Paali pilasi mestat melekoeset, Kortta nyt minä kaiholla muistan.
> Kun paalin satun tapaamaan, niin tissistä sitä puristan!
>
> Siinä maatessa vuoteella huomasin , Katin ovi taas aukeni hiukan .
> VT sieltä sisään kurkistaa, näen asunsa perin niukan.
> Hänen kanssaan vietänkin koko yön, kuumia on etelän naiset.
> Kun taas kotia pääsen niin kelpaakohan mulle enää lappilaeset.