Kyllähän se on Reissumiehellä onni paramoelleen kun suap nukkuu alastomana ihimisenlaella täkin alla. Kyllähän siellä lavossahhii kesäaekana nukuksii. Vuan pakkasten tultuu , se tahtoo tuop pakkanen ahistoo! Kaekista pahin vaenolaenen kuitennii onj näläkä. Sehän tietennii lähtöö syömällä, vuan kun sellassii immeisiä onnii harvassa, joelta sen päeväannoksen suap , ies työtä vastaan.
Eipähän siinä kauaa mäne kun vaevun tossyvvään unneen. Untahhii näjen . Unessa ou saanassa ja Ruusa on minun kimpussaen. Uni tuntuuhi kovin tottuuven tuntuselta. Mahanpohojassa vaekuttoo tekevän kummallisen mukavoo!
Havahun siitä herreille ja kuulen huohottavvaa hengitystä siinä aevan lähellä, ja jonkun käjen tunnen hipelöevän minun paekkoja. Tunnen het että se on emäntä!!!Paksuna ja pirun kuumana se höyryvvää siinä kylykeeni liimautunneena. toenen käs sillä työskentellöö alakerrassa tehokkaan tuntusesti. Ja kun emäntä huomovvaa jotta oon herreillä, tuo epelj immötyy suullaan minun suutanj vastaan, jotta en meinoo henkijäen suaha. Vuan äkkijähän minä siitähhii toevuin ja taijjuun mistä siinä onj kyse.
No, sehän minulle passaahi paremmin ku hyvin. Oun kohta leikissä mukana nuoruuven innolla. Tehhään siinä temput jos toesettii. Emäntä supattoo , jotta kun eijoo suanna kahteen vuoteen. Että kun ukko on männy niin ouvoksi Että ei piittoo hänestä ensinkää. Nukkuva köyröttöö, eikä herree vaek talo piältä purettassiin.
Eipähän minä siihen virka mittee. Sehän minulle passovvaa oekein sopivasti , että äijä on täösin muissa maesemissa. Minä lisseen tehoja, kun ei tarvihe mittee pelätä. Oljhan siinä pehemmiää lihhoo. Tissittii ol ku suuret säkit, vuan eipä siinä mittee. Kelj olj hyvä kone kuumana. Ja täötyyhän se teille sannoo jotta saeki se emäntä semmosta kyytii jotta muistoo vaekka tementiija piälle iskiiiiiis