Kukapa ny suurempata halloota siitä nostaa
vaekka tämä poeka uuven Mersun kohta ostaa
Köyhät polen säälimättä sinne rakkoon maan
siitäkin kun niin mukavia värinöitä saan.
-
Mitäpä mä välitän jos pörssit romahtaa
huolen oon mä pitäny et omani ain saa
Huoletonta elämää voen jatkaa etteenpäen
kaeken olen suunnitellu tarkasti ny näen. 
-
Muijan vaehan nuorempaan ja hyvin rikkaaseen
elämäni parhaat naimakaupat siinä teen
Raha tullee rahan luokse kaekki tietää sen
joka kulukee eellä toesten - se on hevonen.
-
Kerran jos mä kuolen niin poeka paekan saa
rikkaempien rivistöön suuren koevun taa
huvikseni kummittelen toesten kauhuksi
hahmoni kun muutan näin pelkäksi sauhuksi.
-
Joka sitten keskiyöllä nousen kulkemaan
sehän noita pelkureita kovin kauhistaa
päiv't pitkät pötköttelen tammiarkussa
sitten pistän ranttaliksi päivänlaskussa.