Sain Herra Tasavallan Presidentiltä kiitoskirjeen. Uskon vahvasti että nyt alkaa tapahtua muutakin kuin solmijon korjailua. Sauli on tosissaan ja silloin tapahtuu!Kopio kirjeestä alla.Aito nimikirjoitus ei ainakaan tässä mun koneella näy.Selvennys kumminkin.

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

Hyvä tukijani,

Niin kuin ihminen voi kiittää, minä kiitän teitä kaikesta siitä, mitä olette olleet mukana tekemässä. Sydämellinen kiitos teille kaikille!

Olen kampanjakuukausien ajan jaksanut ihmetellä sitä, että mikä saa ihmiset jaksamaan tehdä työtä minun puolestani. Auttamaan, tukemaan ja kannustamaan niin valtavasti kuin mitä te olette tehneet. Silloin panen kyllä itsenikin koville: Sauli sinunkin täytyy tehdä muitten puolesta vähintään yhtä paljon. Näin tulen toimimaan. Kuten olen todennut: presidenttinä tulen omistautumaan yhteisen suomalaisen hyvän palvelemiseen.

Vielä kerran tuhannet kiitokset!

Downloader?uid=1843&d=mbox.inet.fi&u=pen

Suomella töissä - Sauli Niinistö