RAKKAUDEN SANOJA !!!!

 

Minä tahtoisin korvaasi kuiskuttaa,

mitä tunnen sydämessäni .

Minä tahtoisin sinulle muistuttaa,

olet rakkaani, ainoani.

Joka hetki sinua ajattelen,

olen tuntenut ikävää.

Nyt kun olen sinun luoksesi tullut,

on onneni täyttymys tää.

'

Tule rakkaani tähän viereeni

sanoja sinun korvaasi kuiskaan.

Sanon sen kuinka sua rakastan,

saanko sinut aina omistaa.

Ei rauhaa mun rintani muuten saa,

tahdon sinua aina rakastaa.

Viivy rakkaani kauan sylissäni,

vie minut tähtitarhojen taa.

En mitään muuta nyt halua,

kuin sinua rakastaa

'

Tästä koskaan en halua lähteä pois,

tätä rakkauten viiniä aina jois.

Kuule rakkaani sanoja rakkauden,

ne rakkauteni sinulle kertoo.

Minun sydämeni merkkiä,

sinulta rakkaani, vartoo.

Jos vastarakkautta sinulta saan

niin olemme yhdessä ainiaan.