VILJAMIEHEN ONNI.

Viljamies yössä yksin , katsoo näytön ruutuun.
-Alkaa ruoja tassä hiljaa, persaukset puutuun.
Vuorokausi pyöreästi mennyt taasen on.
Sentään olen saavuttanut suuren suosion.

On suuret hällä suunnitelmat , suuret ajatukset.
Ajat sitten toisten kanssa ristiin meni sukset.
-Mutta kun mä toistelen , muut varmaan huomaa sen.
Mä olen sentään maailmassa paras ihminen.

Ahdistuskin painaa kovin, kaikki sapettaa.
Kateuden tähden ei hän yöllä unta saa.
- Mä kyllä vielä pystyynpistän oman järjestön.
Siitä mulle itselle on hyöty välitön.

-Nuo maitomiehen perhanat on roskasakkia.
Syyspimeällä aion niiden tankkiin kakkia.
Ja heti sitten unioniin valituksen teen.
Suomessa paskaa lypsetään, takuuseen siitä meen.

Viljamiehen silmät kiiluuvat ja kädet tärisee.
Ja karhealla äänellä itsekseen ärisee.
- Voi kun kovin haluttaa kun saisi naista oi.
Ja oikealla kädellä kiivaasti masturpoi.

Kun viljamies miljoonan puhtaana käteen saa.
Hän ylpeänä tuotosta tutkien tarkastaa.
-Nää nuijapäät järjestööni jäseniksi paan.
Näin tehokkaimman järjestön hallintaani saan.